Algemene Voorwaarden
1. Algemeen
Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen en diensten van Mirolera Pedicure, gevestigd in Oud Gastel.
Door een afspraak te maken, gaat de cliënt akkoord met deze voorwaarden.
2. Afspraken & Annulering
• Afspraken kunnen telefonisch of online worden gemaakt, (bij voorkeur online).
• Annuleren kan kosteloos tot 48 uur van tevoren. Bij niet tijdig annuleren of het niet verschijnen op de afspraak wordt 50% van de gemaakte behandeling in rekening gebracht.
3. Betaling
- Betaling dient direct na de behandeling te worden voldaan, contant of via betaalverzoek.
- Alle tarieven zijn inclusief btw en kunnen zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.
• De vermelde prijzen zijn uitsluitend van toepassing op de overeengekomen diensten. Eventuele aanvullende diensten worden afzonderlijk in rekening gebracht.
• Wij behouden ons het recht voor om prijzen aan te passen bij veranderingen in marktomstandigheden, inkoopprijzen of door de overheid opgelegde heffingen.
4. Aanbiedingen en overeenkomsten
• Alle aanbiedingen van Mirolera pedicure zijn vrijblijvend, tenzij schriftelijk anders aangegeven.
• Een overeenkomst komt pas tot stand na schriftelijke bevestiging door Mirolera pedicure.
•Wijzigingen in de overeenkomst kunnen alleen schriftelijk en in overleg met Mirolera pedicure plaatsvinden.
5. Hygiëne & Gezondheid
• Mirolera Pedicure werkt volgens de geldende hygiënerichtlijnen.
• Cliënten dienen gezondheidsproblemen of allergieën vooraf te melden.
• Bij besmettelijke aandoeningen behoudt Mirolera Pedicure zich het recht voor om de behandeling te weigeren.
6. Aansprakelijkheid
• Mirolera Pedicure is niet aansprakelijk voor schade of letsel ontstaan door onjuiste of onvolledige informatie van de cliënt.
• Er wordt uiterste zorg besteed aan elke behandeling, maar er wordt geen resultaatgarantie gegeven.
• Mirolera Pedicure is niet aansprakelijk voor indirecte schade, zoals gevolgschade, winstderving of bedrijfsschade.
• Onze aansprakelijkheid voor directe schade is beperkt tot het bedrag van de gefactureerde dienst, met een maximum van €50.000.
• Wij zijn niet aansprakelijk voor overmacht situaties zoals ziekte, natuurrampen of overheidsmaatregelen.
• Schadeclaims dienen binnen één jaar na ontstaan te worden ingediend.
7. Privacy en Geheimhouding.
• Persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld en uitsluitend gebruikt voor administratieve en contactdoeleinden.
• Alle vertrouwelijke informatie die tijdens de dienstverlening wordt verstrekt, zal niet zonder toestemming van de klant met derden worden gedeeld.
• Mirolera Pedicure voldoet aan de AVG-wetgeving en beschermt klantgegevens zorgvuldig.
• Zie de privacyverklaring op de website voor meer informatie.
8. Klachten en garanties
• Klachten over een behandeling dienen binnen 7 dagen schriftelijk te worden gemeld.
• Er wordt samen gezocht naar een passende oplossing.
• Klachten over facturen of diensten dienen binnen 8 dagen na factuurdatum schriftelijk te worden gemeld.
• Klachten schorten de betalingsverplichting niet op.
• De klant is verplicht om geleverde diensten direct te controleren en zichtbare gebreken binnen 8 dagen te melden.
• Garanties en klachtenprocedures zijn te vinden op de website van Mirolera Pedicure.
• De bewijslast van een gegronde klacht ligt bij de klant.
9. Ontbinding en opzegging
• Mirolera Pedicure heeft het recht om een overeenkomst direct te ontbinden bij faillissement of wanbetaling van de opdrachtgever.
10. Geschillen en toepasselijk recht.
• Op alle overeenkomsten is Nederlands recht van toepassing.
•Geschillen worden bij voorkeur in onderling overleg opgelost. Indien dit niet lukt, zal de bevoegde rechter in de vestigingsplaats van Mirolera Pedicure uitspraak doen.